Wednesday, March 25, 2009

gaypod touch

在商场里面,问了那个销售员很多问题,走了很多圈(看了很多帅哥),终于还是狠下心买了这漂亮东西!

买了后回家,又要itunes又要转videofile, 正在开始有点后悔自己是不是花了大笔钱买了个花瓶回来,哪里知道一看到那些第三厂商出品的那些软件,开始觉得自己没有买错东西!这东西不但画面美,颜色美,还可以念书,上网(尤其是一看可以上fridae和其他同志网站没有问题我就特别兴奋。)
像我那么色情的人,当然就喜欢摸东西啦,尤其是这东西任由你摸,他非常敏感,你稍微摸一点他就立刻起反应!我可以自由“放大”,“缩小“,看书尤其方便!

只不过我那个给宠坏的耳朵觉得这个Ipod touch的音色不是那么好,稍微大声一点就破音了。还有就是没有电台。。。不过那个缺点还好,因为自己可以上网下载香港电台。

现在无论搭电车或去哪里都好我都很方便了,可以听歌,看美剧(看看下自己一个人在那里傻笑),上网,看书!(我是真的有看书哦!),然后目前我要做的事情就是必须要找到如何帮自己的照片和影片放密码,将这个Ipod 变Gay pod!

11 comments:

Anonymous said...

Congratulations! Hope you are enjoying your ipod now like I do (Cant drive cant sleep without it ;>). As for the volume problem, would it be the problem of your earphone? As far as I know the ear phone came with it is the cheapest kind, so it is better to buy other brand to get a better audio output.

香蕉人 said...

wow... seems like have so many new name leave comments here.I'm glad.

jackjack30:
About the sound quality.. i do using good quality earphone, the ipod sound quality not as bad as how those website comments, but just it quite obvious that the base a bit noise,i mean, compare with sony mp3 player, the sound quality cant said very good.
well... i glad i bought that, since i have no man, then i just treat this ipod as my bf.haha

Anonymous said...

hahahhah first time seeing an ipod being compared to a man, but it actually can do more things than a man.

well Im not a new reader of your blog - it's just that have never left any comments. Anyway keep blogging and publish more funny comics! Cheers!

Anonymous said...

我也要一架gaypod-.-

Itunes是否该改名为I Gay?XD

E.T said...

i am using iphone... or gayphone? hahaha

Leon Koh said...

enjoy your new toy!

Stevie said...

俺比较落后,买了NANO后玩了一阵子,便不再碰它,所以没再想买Ipod TOUCH

沉默天使 said...

我记得你还有个吉他老婆呢!

香蕉人 said...

看戏,看书,听歌,只差没有游戏而已(至少不是我喜欢的游戏),然后容量又多,电池时间长度还可以,已经很符合我要求了。
只不过是。。。那些保护套之类的东西太贵了!但又不能不买。。

沉默天使,
不是吉他la!是小提琴

Joe said...

Strongly recommend to use with in-ear headphone, Ultimate Ears super.fi 5Pro, may be expensive but worth for your every penny : )

香蕉人 said...

joe:
oh yeah, i using Senhaisen ear phone, it improve the sound quality a lot!
my ears been spoil already...haha