Monday, November 10, 2008

Fucker message

这个是我在某个交友网站收到同一个人第3封同样内容的信,

“hi..my name is xxx and i m from kl..currently working for xxxx...me stay at xxxx..if you know...me wan find ltr or true bf as me just recovered from my ex bf passed away a year ago..can u be the one?anything msn me at xxxx..see u

cheers,
xxxx

我不懂为何我虽然很少收到从交友网站有讯息,但是一收到就是那些都喜欢用那些低级幼稚,甚至是copy and paste的内容。看到这些内容我只想喊“oppss.. he did it AGAIN!"

2 comments:

BiKiDz said...

也太做作了吧?

有谁会真的去接受和相信-.-

FoonG said...

他们真的有这么Desperate吗?我发现很多在网上的都很低级不成熟的。